Петък, Декември 13, 2019
Експресни доставки от куриер Рапидо

Уважаеми клиенти,

Както знаете, през дните около т.нар. „Черен петък“ и Коледните празници, броят на куриерските пратки нараства драстично в цяла Европа.
В тази връзка, искаме да ви припомним, че:
- Спиди изпраща безплатни съобщения, съдържащи линк към функцията Смарт Контрол, където има информация за точната дата на доставка на всяка една пратка.
- В допълнение към Смарт Контрол, в деня на доставката на същия линк ще има информация и от Предикт - точен времеви интервал от 60 мин. +/- 30 мин., в който куриер на Спиди ще посети адреса за доставка. По този начин Вие и Вашите клиенти ще може да управлявате времето си по-добре.
- За пратките, адресирани до поискване в офиси или автомати, Спиди изпраща безплатно съобщение към получателя в момента, в който пратката вече е в съответния офис.
- С цел още по-качествено обслужване и повече успешни доставки от 22.11.2019 до края на годината, заради възможните забавяния в пратките до 24 часа, срокът за доставка се променя до 72 часа. Разбира се, целта ни ще е да доставяме всички пратки в най-кратък срок!
По този начин ще осигурим ефективност и ритмичност в обслужването на Вашите пратки от вземането до разноса, като спазим изградените традиции на Спиди за пълна прозрачност на процеса и адекватна информираност на получателите.
Напомняме, че всички недоставени пратки се съхраняват до 7 дни от датата на получаване, а всички отказани от получател пратки ще бъдат върнати към подател по най-бързия начин.
При всякакви промени или настъпили форс-мажорни обстоятелства, ще бъдете информирани своевременно, както винаги.

С уважение:
"Рапидо експрес енд лоджистикс"

Новини

Black Friday и Cyber week

Уважаеми клиенти,

Във връзка с търговската кампания Black Friday и последвалата Cyber week, в допълнение със затрудненията, произтичащи от първия сняг в някои части на страната, се обръщаме към Вас със следната информация:
Въпреки ранната подготовка на Спиди и Рапидо (започнала още през летните месеци) за ноемврийската кампания и Коледа, изпитахме и затруднения с обработката на данните. В следващите дни ще изясняваме на какво се дължат подобни неочаквани предизвикателства и ще отстраним вътрешните и външни причини за тази „изненада“.
Всички разпределителни центрове на компанията работят с пълен капацитет на 24 часов цикъл. Пратките, получени за обработка в последната седмица, надвишават средно дневния брой с до 2.5 пъти във всеки работен ден от миналата седмица.
Заради огромния брой пратки обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в доставката до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални закъснения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в приемливи срокове. Още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от над 450 офиса и автомата в цялата страна.
Спиди е партньор на бизнеса в България вече 20 години и по тази причина разбира повече от отлично колко и какви усилия са положили корпоративните ни клиенти, за да могат да реализират продажбите, които са желали и планирали за това време на годината.
Ние винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател, заради закъснение от наша страна.
Отговорността на Спиди към електронния бизнес в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания! Ние ще дадем възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията – да заявят своите претенции за пратки „отказани от получател“, заради закъснение на Спиди, и куриерската услуга за изпращане и връщане на тези пратки няма да бъде заплащана.
За да се възползвате от възможността за компенсация, моля да изпратите товарителниците, които считате че трябва да бъдат кредитирани от Вашата сметка на адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в периода 10.12.2018 – 22.12.2018
Ще се кредитират услуги, отговарящи на следните условия:

  • Товарителници за доставка до адрес на получател. Адресът на получател при генериране на товарителницата трябва да е бил избран от номенклатурата с адреси;
  • Товарителницата да е с дата на първо посещение по-късна от датата, на която е трябвало да бъде посетен адресът;
  • Товарителницата да има код „отказана от получател“.

Механизмът ще е следния:

  • Събиране на информацията - до 22.12.2018
  • Проверка дали товарителницата отговаря на критериите - до 10.01.2019
  • Издаване на кредитни известия към месечните фактури - до 25.01.2019

С уважение:
Спиди и Рапидо

Вход за клиенти